Tuesday, August 11, 2009

Underneath the heart

Var ute och sprang idag. Kände mig jätteduktig och orkade i alla fall springa minst två kilometer totalt. Ja jag gick ju en hel del emellan. För mig som har grymt dålig kondis är två kilometer grymt bra :D Var helt slut i benen när jag kom hem och svetten bara rann i flera minuter, men fy fan vad bra det kändes ;D Kommer säkert ha världens träningsvärk imorgon men nu känner jag verkligen peppad att fortsätta att jogga minst två gånger i veckan. Verkar ju inte allt för jobbigt liksom. Kan kanske komma i form nu ;D

Imorgon kommer Robin hem! En vecka på sjön och nu kommer han hem. Kan säga att Nikki har saknar honom i alla fall ;D Kan säga att Robin har fått det att låta askul att jobba på en båt. Så kul att jag känner mig frestad att söka till en kryssningsbåt. Jag har ju kontakter liksom, Robin, Ove och Nicklas. Och fick Robin jobb så borde jag det också! Ska undersöka det här ;D

Ha det babes // Erika

btw, In your eyes med Peter Gabriel är en av världens bästa låtar, liksom Book of Love.
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment