Friday, October 2, 2009

Turn It Off

Wow, livet kan ändras fort. För bara några veckor sedan så var jag helt inställd på att åka som Au Pair till USA men nu verkar det som om jag och Annika ska flytta till Norge tillsammans. Håller på för fullt med att leta lägenheter och jobb i Oslo. Så länge vi får varsitt jobb som betalar något sånär bra, så åker vi. Förhoppningsvis kommer vi iväg i slutet av Oktober eller början av November. Jag har en hel flock fjärilar i magen som orsakar kaos. Lägenheterna är sååå otroligt fina men åh så dyra! Hyran på en trerummare är runt 10,000! Men sen så tjänar man förhoppningsvis mer än vad man gör här i Sverige.

Jobb då? Jo, det finns hur mycket som helst i Norge, och det finns hur många som helst som söker folk utan erfarenhet eller utbildning= en stor chans att jag och Annika kan få jobb där :D

Imorgon blir det jogging och långpromenad med Nikki. Förhoppningsvis hinner jag och pappa övningsköra en stund under dagen också. Måste verkligen komma igång med körkortet, speciellt om jag ska flytta till Norge. Vet ju inte hur länge man blir kvar där liksom ;D

Ha det bra allihopa // Erika

No comments:

Post a Comment