Monday, September 7, 2009

Papa Bear has a little honey for his mama bear

Jaha, då har man fått praktik. Såg det på mailen alldeles nyss att dem gärna ville att jag skulle komma tillbaka. Så från och med imorgon kommer jag att vara hos dem måndagar, tisdagar och onsdagar från kl 8-16. Nice nice, och även om det slutar med att jag inte åker som Au Pair så kommer jag i alla fall ha något att göra och det är ju bra att ha i CV:t. Kommer vara på avdelning Björnen :D Nice nice, nu har jag i alla fall något att fylla mina dagar med ;D

Var inne i Torshälla idag och fikade med Annika och Sandra :D Ännu mera nice. Jättekul att få träffa tjejerna och bara snacka. Var duktig och cyklade, men hade oturen att få världens motvind både dit och hem. Var helt slut när jag kom hem och "dog" en stund i soffan. Helt skakis i benen fortfarande och jag har varit hemma i typ en halvtimme. Så taskig kondis har jag ;D

Imorgon efter dagiset blir det filmkväll hos Sandra. Men eftersom jag ska tillbaka till dagiset på onsdag så blir det ingen övernattning ;D Muhaha, pappa eller mamma får komma och hämta mig sent i Torshälla. Losers ;D

Funderar på att byta tillbaks till den gamla bloggen då flera sagt till mig att det inte går att kommentera på denna blogg. Och jag vill ju gärna ha kommentarer. Ska tänka på det ett tag, and then I'll let you know ;D

Ha det bra // Erika

No comments:

Post a Comment